Deze website gebruikt cookies die ons in staat stellen informatie te verzamelen over het gebruik van onze site en diensten, en om deze te verbeteren. Door het plaatsen van cookies van derde partijen kunnen wij onze marketing op jouw persoonlijke voorkeuren afstemmen. Door verder gebruik van deze website ga je hiermee akkoord.

Uw browser ondersteunt geen cookies. U kunt deze inschakelen via de instellingen.
Home Mobile marketing blog Vergroot de naamsbekendheid van uw bedrijf met online advertising

Vergroot de naamsbekendheid van uw bedrijf met online advertising

Ieder bedrijf heeft te maken met concurrentie. Zelfs in de kleinste niche zijn er kapers op de kust of uw succes zorgt ervoor dat er steeds meer bedrijven zich in uw werkveld begeven. Maar ook wie marktleider is in een miljoenenbusiness, moet blijven adverteren om on top of mind te blijven – kijk maar naar Coca-Cola. Naamsbekendheid is tenslotte een zeer belangrijk onderdeel van het succes van uw bedrijf of merk.

Meerdere wegen

Wat betreft het vergroten (of behouden) van de naamsbekendheid zijn er meer wegen die naar Rome leiden. Coca-Cola kiest voor enorme tv-reclames op momenten dat zendtijd (extra) prijzig is, zoals tijdens de feestdagen. Nu zijn zulke investeringen voor het overgrote deel van de bedrijven niet haalbaar, en moet er dus gekeken worden naar andere opties – zoals online advertising.

De voordelen van online en programmatic advertising 

Met online advertising kunt u, ook met een klein budget, voor verschil zorgen. Het grote voordeel aan online adverteren ten opzichte van bijvoorbeeld een tv-commercial, is dat uw publiek veel specifieker bereikt wordt. Display advertising (en programmatic advertising in het algemeen) is daarbij dé advertentievorm bij uitstek. Doordat uw doelgroep duidelijk getarget kan worden, en u er zelf voor kiest wie de berichten te zien krijgt, is de communicatie veel gerichter dan bij een massamedium als televisie. Programmatic advertising heeft bovendien nog veel andere voordelen, zoals real-time monitoring en het on the spot kunnen aanpassen van advertenties waar nodig. Hierdoor is een campagne en het resultaat veel beter te sturen.

Dit resultaat is terug te zien in betere bereikcijfers en/of meer bezoekers op uw website, maar evengoed in meer conversie, zoals een stijging van het aantal ingevulde contactformulieren.

Samen de doelstellingen bepalen

Welke doelen er precies behaald moet worden, en welke KPI’s (Key Performance Indicators) daarbij horen, bepalen we vanzelfsprekend samen. U kent uw doelgroep tenslotte het beste, terwijl wij weten welke conversie- en meetmogelijkheden er precies zijn. Het is ook mogelijk om eerst met This Play Media in gesprek te gaan om te bepalen wat voor soort campagne het beste past bij de doelen die u graag wil behalen, zodat we met een passende oplossing kunnen komen.

Neem contact op met This Play Media

Neem dan ook gerust eens contact op! This Play Media beschikt over een team met vele tientallen jaren ervaring op het gebied van online advertising en staat altijd voor u klaar.

 

Ga aan de slag met Display advertising

  1. 1 Nieuwe uiting opmaken
  2. 2 Regio en platform bepalen
  3. 3 Gericht adverteren op mobiel
Wat is display advertising?

Demo aanvragen