Waarom u nu echt met mobiel adverteren moet beginnen

Mobiel adverteren: als u er nog niet mee begonnen bent, is het de hoogste tijd. Op de mobiele telefoon zijn namelijk bijna alle Nederlanders aanwezig. This Play Media helpt u met het zetten van uw eerste stappen in de wereld van mobile advertising. Waarom u daar nu echt mee moet beginnen, leggen we u hieronder uit.

In 2007 bracht Apple de eerste smartphone op de markt. Deze iPhone is de moeder van alle smartphones die vandaag de dag te koop zijn. Wat we toen niet konden voorzien, is hoe belangrijk deze toestellen in ons dagelijks leven zouden worden. De mobiele telefoon is veranderd van een communiatie-apparaat, in een digitale personal assistent waarmee we alles beheren.

We doen alles op de smartphone

We beheren onze agenda’s erin. We houden onze social media tijdlijnen up-to-date. We maken foto’s van onze kinderen. Zetten de wekker erop. Scrollen uren door TikTok filmpjes, Instagram Reels en Facebook berichten. Checken meerdere keren per dag het laatste wereldnieuws en de lokale nieuwtjes. We controleren onze e-mail, bestellen producten, regelen bankzaken, maken notities en soms bellen we ermee. We doen nagenoeg alles met de smartphone.

Alles en iedereen is mobiel, dus waarom adverteert u nog niet op de smartphone?

Ruim 90% van de Nederlanders heeft een smartphone

95% van de Nederlanders had in 2021 een smartphone. Dat is een enorm hoge dekkingsgraad. Nederland is dus het smartphone-land bij uitstek. Niet alleen jongeren hebben een smartphone. 90% van de 55-plussers heeft er ook één. Dus, wie uw doelgroep ook is: de kans dat ze een smartphone hebben is heel groot.

We raken de smartphone meer dan 2.000 keer per dag aan

De smartphone wordt ook veel gebruikt. Heel veel. Onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde gebruiker maar liefst 2600 keer per dag zijn smartphone aanraakt! Die cijfers, kunnen we u garanderen, haalt de lokale krant echt niet. Zelfs de Telegraaf wordt niet zo vaak per dag aangeraakt.

Wist u dat de smartphonebezitter gemiddeld 2,5 uur per dag naar het scherm van de telefoon kijkt? Ongelooflijke cijfers die de relevantie van de telefoon als advertentiemedium dubbel en dwars bewijzen.

Hoe werkt mobiel adverteren

Om advertenties op mobiele telefoons te kunnen vertonen, gebruiken wij een techniek genaamd programmatic advertising. Dat is in prinicipe niets meer dan het geautomatiseerd inkopen van advertentieruimte. We zorgen ervoor dat slimme algoritmes uw advertentie op de juiste tijd aan de juiste persoon tonen.

Zo kunt u simpel en snel adverteren in populaire apps en op websites, zoals NU.nl of één van de honderdduizenden andere titels in ons aanbod.

mobiel adverteren in app van het AD
Adverteert u al in populaire apps?

Begin vandaag nog met mobiel adverteren

Dus, adverteert u al mobiel? Begin er vandaag nog mee! De tarieven zijn laag en u kunt hyperlokaal targeten. Bovendien serveren we de advertenties alleen aan mensen die precies in uw doelgroep vallen. Zo bespaart u kosten en gooit u geen geld weg aan advertenties die niet gezien worden of aan de verkeerde mensen worden getoond.

Bereik uw doelgroep snel en efficiënt

Wanneer start u met mobile advertising? Hoe eerder u begint, hoe sneller u de vruchten plukt van deze efficiënte manier om uw doelgroep te bereiken. Interesse? Lees alles over display advertising. Wilt u meer weten? We staan voor u klaar!

This Play Media © Privacybeleid