Deze website gebruikt cookies die ons in staat stellen informatie te verzamelen over het gebruik van onze site en diensten, en om deze te verbeteren. Door het plaatsen van cookies van derde partijen kunnen wij onze marketing op jouw persoonlijke voorkeuren afstemmen. Door verder gebruik van deze website ga je hiermee akkoord.

Uw browser ondersteunt geen cookies. U kunt deze inschakelen via de instellingen.
Home Blog Welkom 2019: waarom u nu echt met mobiel adverteren moet beginnen

Welkom 2019: waarom u nu echt met mobiel adverteren moet beginnen

Welkom 2019! Heeft u goede voornemens? Stoppen met het weggooien van advertentiebudget misschien? En starten met adverteren op de plek waar bijna alle Nederland aanwezig zijn? This Play Media helpt u met het zetten van uw eerste stappen in de wereld van mobile advertising. Waarom u daar in 2019 echt mee moet beginnen, leggen we u hieronder uit.

In 2007 bracht Apple de eerste smartphone op de markt. Deze iPhone is de moeder van alle smartphones die vandaag de dag te koop zijn. Wat we toen niet konden voorzien, is hoe belangrijk deze toestellen in ons dagelijks leven zouden worden. De mobiele telefoon is veranderd van een communiatie-apparaat, in een digitale personal assistent waarmee we alles beheren.

We doen alles op de smartphone

We beheren onze agenda’s erin. We houden onze social media tijdlijnen up-to-date. We maken foto’s van onze kinderen. Zetten de wekker erop. Checken meerdere keren per dag het laatste wereldnieuws en de lokale nieuwtjes. We controleren onze e-mail, bestellen producten, regelen bankzaken, maken notities en soms bellen we ermee. We doen nagenoeg alles met de smartphone.

Alles en iedereen is mobiel, dus waarom adverteert u nog niet op de smartphone?

Ruim 90% van de Nederlanders heeft een smartphone

93% van de Nederlanders had in 2018 een smartphone. Dat is de hoogste penetratie wereldwijd. Nederland is dus het smartphone-land bij uitstek. Niet alleen jongeren hebben een smartphone. 90% van de 55-plussers heeft er ook één. Dus, wie uw doelgroep ook is: de kans dat ze een smartphone hebben is heel groot.

We raken de smartphone meer dan 2.000 keer per dag aan

De smartphone wordt ook veel gebruikt. Heel veel. Onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde gebruiker maar liefst 2600 keer per dag zijn smartphone aanraakt! Die cijfers, kunnen we u garanderen, haalt de lokale krant echt niet. Zelfs de Telegraaf wordt niet zo vaak per dag aangeraakt.

Wist u dat de smartphonebezitter gemiddeld 2,5 uur per dag naar het scherm van de telefoon kijkt? Ongelooflijke cijfers die de relevantie van de telefoon als advertentiemedium dubbel en dwars bewijzen.

Begin in 2019 met mobiel adverteren

Dus, adverteert u al mobiel? Begin er in 2019 mee! De tarieven zijn laag en u kunt hyperlokaal targeten. Bovendien serveren we de advertenties alleen aan mensen die precies in uw doelgroep vallen. Zo bespaart u kosten en gooit u geen geld weg aan advertenties die niet gezien worden of aan de verkeerde mensen worden getoond.

 

Bereik uw doelgroep snel en efficiënt

 

Wanneer start u met mobile advertising? Hoe eerder u begint, hoe sneller u de vruchten plukt van deze efficiënte manier om uw doelgroep te bereiken. Interesse? Lees hier alles over display advertising. Wilt u meer weten? We staan voor u klaar!