Deze website gebruikt cookies die ons in staat stellen informatie te verzamelen over het gebruik van onze site en diensten, en om deze te verbeteren. Door het plaatsen van cookies van derde partijen kunnen wij onze marketing op jouw persoonlijke voorkeuren afstemmen. Door verder gebruik van deze website ga je hiermee akkoord.

Uw browser ondersteunt geen cookies. U kunt deze inschakelen via de instellingen.
Home De fabels van smartphone advertising

De fabels van smartphone advertising

Adverteren op smartphones, display adverteren of mobile advertising barst van de fabels. Denk je dat het niets voor jou is? Wij weerleggen de mythes. 

 

Fabel 1: Mijn klanten hebben geen smartphone

Mijn klanten hebben geen smartphone

Ook jouw klanten hebben een smartphone. Tenminste, veruit de meeste. Uit onderzoek van het CBS blijkt dat bijna 93% van de Nederlanders van 12 jaar of ouder een smartphone heeft. Daar zit dus ook jouw doelgroep tussen. 

Alleen in de doelgroep vanaf 65 jaar oud ligt het percentage iets lager. 

Fabel 2: Mobiel adverteren is (te) duur

Mobiel adverteren duurMobiel adverteren is niet duur. Een maand adverteren kan al voor de prijs van een avondje stappen. Tenminste, als je van een beetje goed stappen houdt... Uiteraard bepaal je zelf hoeveel je adverteert en hoeveel dat kost. Daarom hebben we een aantal handige pakketten voor je samengesteld. 

Fabel 3: Een display ad valt niet op

Een display ad valt niet op

We horen wel eens mensen zeggen dat display ads niet gezien worden. Dat mensen er klakkeloos langs scrollen. Dat is niet zo. Tenminste: niet als wij je banner voor je opmaken. We zorgen namelijk altijd voor een opvallend ontwerp en een catchy tekst, een goede aanbieding of iets anders dat de aandacht van de lezer trekt. 

Dat bedenken we graag samen met jou. 

Fabel 4: Het helpt mij niet mijn concurrenten voor te blijven

Het helpt mij niet mijn concurrenten voor te blijven

Nou, je concurrenten voorblijven is niet altijd eenvoudig. Maar, stel nou dat je altijd op de locatie van je concurrent aanwezig bent? Dat kan dus met onze programmatic advertising. Dan kun je geografisch zo specifiek targeten, dat je in en rond de winkel, universiteit, kantoor of restaurant van je concurrent getoond wordt op de mobiele telefoons van je doelgroep. Is dat interessant of niet?

Fabel 5: Adverteren in grote apps is alleen voor grote spelers

Alleen voor grote spelers

Zeker niet! Doordat wij zo specifiek kunnen targeten is adverteren in apps als NU.nl, Telegraaf, Buienradar of AD voor iedereen betaalbaar. Ook jij kunt dus in deze titels adverteren. 

Fabel 6: Adverteren is schieten met hagel en verspilling van geld

Schieten met hagel

Dat is wel heel erg 1998. Tegenwoordig kunnen we zo specifiek targeten dat er van schieten met hagel echt geen sprake meer is. Wie wil je bereiken? We stellen samen een doelgroepprofiel op en met onze programmatic advertising tools zorgen we dat we ook echt alleen die mensen bereiken die jij wilt bereiken.

Wil je weten hoe we jou kunnen helpen?

Meer weten? Laat je gegevens achter en we vertellen je meer over smartphone advertising.


We delen graag onze kennis met je

We delen graag onze ervaringen met je en bespreken hoe we ook jou zo goed mogelijk kunnen helpen. De insights die we met onze verschillende campagnes hebben opgedaan zijn van grote waarde en kunnen je helpen je advertentiecampagnes zo optimaal mogelijk in te richten.


We delen graag onze kennis met je

We delen graag onze ervaringen met je en bespreken hoe we ook jou zo goed mogelijk kunnen helpen. De insights die we met onze verschillende campagnes hebben opgedaan zijn van grote waarde en kunnen je helpen je advertentiecampagnes zo optimaal mogelijk in te richten.

Direct contact

U vindt This Play Media in het groen van Malden, onder de mantel van Nijmegen. Van hieruit zoeken we u graag in het hele land op! Neem nu contact op.

Bedankt, wij hebben uw vraag/opmerking in goede orde ontvangen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

De kansen van display advertising benutten?

Bel of mail ons voor advies!