Deze website gebruikt cookies die ons in staat stellen informatie te verzamelen over het gebruik van onze site en diensten, en om deze te verbeteren. Door het plaatsen van cookies van derde partijen kunnen wij onze marketing op jouw persoonlijke voorkeuren afstemmen. Door verder gebruik van deze website ga je hiermee akkoord.

Uw browser ondersteunt geen cookies. U kunt deze inschakelen via de instellingen.
Home Display campagne voor meer zichtbaarheid

Display campagne voor meer zichtbaarheid

De onderschatte kracht van display campagnes

Als bedrijf wil je online zichtbaarheid geven aan je product of dienst. Je wilt je naamsbekendheid vergroten en misschien wel meer verkopen of leads uit je online inspanningen halen. De inzet van goede display advertising wordt door veel bedrijven en ondernemers nog niet benut. 

Display campagne levert bereik en meer 

Een goede display campagne kan u veel opleveren. U bereikt hiermee een potentieel enorme doelgroep. Natuurlijk, u bepaalt zelf in hoeverre u breed of smal wilt targeten en dus hoeveel mensen u ongeveer wenst te bereiken. Maar, dat het bereik enorm kan zijn, dat is zeker. 

Mooie interactiepercentages 

Uiteraard is bereik niet het enige dat u nastreeft. Bereik is mooi, maar het moet wel iets opleveren. Wij zien in onze campagnes mooie interactiepercentages tot soms wel tien procent of meer. En dat is uiteindelijk het doel: het bereik omzetten in interactie. Zodat uw doelgroep uiteindelijk een interesseformulier op uw site invult, een product bestelt, zich aanmeld voor een nieuwsbrief of een afspraak maakt voor meer informatie. 

U kunt een display campagne op vele manieren inzetten. Een sterke combinatie is bijvoorbeeld die met social media advertising. Onze adviseurs vertellen u daar graag meer over.

Meer weten over display campagnes? Lees onze pagina over display advertising.