This Play Media serveert uw display banners of advertenties op de smartphone van uw doelgroep. Op precies het juiste moment, op de juiste plaats. Hoe gaat dat in zijn werk?
Hoe kan het dat we uw advertentie op precies het juiste moment aan exact de juiste personen laten zien? De techniek helpt ons daar handje bij. Bij ons zitten specialisten aan de knoppen van een uitgekiend en deels geautomatiseerd systeem. We kopen advertentieruimte geautomatiseerd in op basis van de afspraken die we met u maken.
Samen bepalen we op welke kenmerken u wilt targeten. Dat kan op geslacht zijn, op een bepaalde leeftijdsgroep of bijvoorbeeld op interesses, zoals ‘wintersport’ of ‘gezondheid’. U kunt ook targeten op specifieke locaties. Dat kan heel breed, maar ook heel nauwkeurig, zoals rond een bioscoop.
We maken ook afspraken over het aantal advertenties dat u aan uw doelgroep wilt vertonen. Vervolgens kopen we de advertentieruimte in via zogenaamde demand-side platforms. Dit zijn platforms waarin campagnes worden samengebracht door adverteerders en partijen die deze adverteerders helpen met het inkopen en optimaliseren van de advertentiecampagnes. This Play Media is zo’n partij die u, de adverteerder, helpt met dit proces.
Enkele van de voordelen die wij daarbij hebben is dat we veel advertentieruimte inkopen, over veel data beschikken en de expertise in huis hebben om deze systemen te begrijpen en optimaal in te zetten. Een ander groot voordeel van het automatisch inkopen van advertenties is dat we hiermee advertenties één op één aan individuele gebruikers kunnen uitserveren.
Het geautomatiseerd inkopen van advertentieruimte leidt er uiteindelijk toe dat we uw advertentie op basis van uw wensen op het juiste moment, voor de beste prijs, vertonen aan de juiste persoon.