Deze website gebruikt cookies die ons in staat stellen informatie te verzamelen over het gebruik van onze site en diensten, en om deze te verbeteren. Door het plaatsen van cookies van derde partijen kunnen wij onze marketing op jouw persoonlijke voorkeuren afstemmen. Door verder gebruik van deze website ga je hiermee akkoord.

Uw browser ondersteunt geen cookies. U kunt deze inschakelen via de instellingen.

Mobiel adverteren

Zet u al in op mobiel adverteren? In Nederland heeft bijna 90% van de volwassen bevolking een smartphone. Per dag kijken deze mensen gemiddeld 221 keer op hun mobieltje. Adverteren op mobiel biedt dus enorm veel mogelijkheden. This Play Media is dé specialist in mobile marketing met een focus op programmatic display advertising voor mobiel. Wij creëren uw unieke mobiele campagne en zorgen dat deze op het juiste moment aan uw doelgroep wordt getoond. En dat hoeft helemaal niet duur te zijn!

Wat wij voor u kunnen betekenen:



Het bureau voor mobiel adverteren

Mobiel gebruik blijft stijgen en neemt een steeds groter deel in van het aantal zoekopdrachten en paginaweergaven. Daarmee wordt mobiel adverteren nog belangrijker. Bij This Play Media focussen we ons op adverteren op mobiel en begrijpen we wat werkt en wat niet werkt. We kennen alle voordelen en opties, van location-based adverteren tot landelijke display campagnes gericht op een specifieke doelgroep. Mobiel adverteren biedt enorm veel mogelijkheden om gericht te adverteren; het juist bericht op het juiste moment bij de juiste persoon. This Play Media helpt bedrijven graag bij heldere marketingdoelstellingen om de naamsbekendheid te vergroten of bij het binnenhalen van meer leads.

Meeste aandacht voor smartphone

Mobiel adverteren zit enorm in de lift. Steeds meer bedrijven zien het nut in van het tonen van je content op de plek waar de doelgroep misschien wel het meeste aandacht voor heeft: de smartphone. De mogelijkheden voor mobiel adverteren zijn dan ook enorm. Het kan op social media, via display advertising en via Google Ads. Afhankelijk van uw doel en uw strategie kunt u soms beter voor het ene en soms beter voor het andere kiezen. In een ideale situatie is een mix vaak het beste. Maar, daarvoor is ook het grootste budget nodig en dat is niet altijd voorhanden. 

Inzetten op display advertising is daarom vaak de snelste weg naar meer bereik, meer interactie en meer succes. 

';

Vandaag al aan de slag!

  • 1 Nieuwe uiting opmaken
  • 2 Regio en platform bepalen
  • 3 Gericht adverteren op mobiel
Demo aanvragen