Deze website gebruikt cookies die ons in staat stellen informatie te verzamelen over het gebruik van onze site en diensten, en om deze te verbeteren. Door het plaatsen van cookies van derde partijen kunnen wij onze marketing op jouw persoonlijke voorkeuren afstemmen. Door verder gebruik van deze website ga je hiermee akkoord.

Uw browser ondersteunt geen cookies. U kunt deze inschakelen via de instellingen.
Home Mobiel adverteren Display advertising

Display advertising

Display advertising neemt voor veel ondernemers een steeds belangrijkere plaats in in de mediamix. Terecht, vinden wij. Display adverteren is namelijk een onmisbaar onderdeel van uw marketingstrategie, waar u uw inspanningen op andere kanalen perfect mee kunt aanvullen.

Display adverteren: wat is het?

In de kern is display advertising heel simpel. Het komt erop neer dat u online zo veel mogelijk mensen probeert te bereiken met banners op verschillende kanalen. U maakt dus reclame met afbeeldingen. This Play Media is gespecialiseerd in display advertising op mobiele telefoons. Met ons adverteert u op de mobiele apps en websites van titels als NU.nl, Telegraaf.nl en Buienradar.nl.

Waarom display advertising onmisbaar in uw mediamix is

Het gebruiken van display advertenties in uw marketingstrategie heeft een aantal duidelijke voordelen. De grootste daarvan is dat u uw bereik enorm vergroot. Display advertising heeft een zeer positieve invloed op uw brand awareness. Mensen gaan uw merk, product of dienst sneller herkennen. Uw bereik neemt dus enorm toe met display advertising.

Een ander groot voordeel van display advertising is dat u de advertenties dynamisch kunt inzetten. Dat betekent dat u niet statisch target, maar dat voor elke bezoeker die met uw advertentie in aanraking kan komen real-time wordt bepaald of deze binnen uw doelgroep valt. Is dat niet zo, dan wordt de advertentie niet getoond. Zo kunt u op diverse factoren targeten. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om uw advertenties alleen te tonen aan mensen die een product op uw website eerder hebben gezien. Dat heet retargeting en kan erg effectief zijn.

Hoe display advertising in zijn werk gaat met This Play Media

Als u met ons besluit display advertising in te zetten om uw marketingdoelen te bereiken, beginnen we met een gesprek. Hierin brengen we in kaart wat uw doelgroep is en welke kanalen voor uw interessant zijn. We bespreken ook op welke factoren we de doelgroep kunnen segmenteren. Leeftijd, interesses of woonplaats bijvoorbeeld.

Als we overeengekomen zijn wat de boodschap is, gaan we aan de slag met de vormgeving. Wij maken de banners geheel voor u op.

Factoren voor een succesvolle display campagne

Met onze jarenlange ervaring op gebied van display advertising kunnen we u uitstekend adviseren. Zo is het om te beginnen belangrijk om te weten wat u wilt bereiken. Een andere belangrijke factor in een succesvolle campagne is uw vermogen om op het juiste moment op de juiste plaats te zijn. In ons blog leest u waarom. Ook leest u daar onze andere tips om tot een succesvolle display campagne te komen.

Twijfelt u nog of een display campagne een onderdeel van uw marketingmix zou moeten zijn? Drie redenen om te beginnen met display advertising:

  • U verhoogt eenvoudig en snel uw bereik
  • U adverteert altijd gericht en doelgroepspecifiek
  • Met dynamische advertenties vergroot u de effectiviteit van uw andere marketinginspanningen

Mobile marketing voor jouw organisatie?

Bel of mail ons voor advies!

Ivan

085 202 01 90 | ivan@thisplaymedia.nl

Meer weten?

Wilt u weten hoe we voor u een originele uiting kunnen maken of hoe we uw campagneconcept vorm kunnen geven? Vraag een demobanner aan en we geven u een gratis voorproefje van de mogelijkheden.