Lokaal adverteren kan op wel 50 meter nauwkeurig. Een perfecte aanvulling op targeten op kenmerken als leeftijd, geslacht, inkomen en interesses. Met location based marketing zet u uw mobiele advertenties op een slimme en unieke manier in.
Als u geld uitgeeft aan adverteren, wilt u elke euro optimaal besteden. Location based marketing helpt u daarbij. Wilt u alleen studenten op een technische opleiding bereiken? Dan tonen we uw advertentie alleen op locaties waar deze studenten zijn. Verkoopt u meubels van hoge kwaliteit en wilt u mensen met een bovenmodaal inkomen bereiken? Dan richten we ons op bepaalde postcodegebieden in combinatie met prominente titels als Elsevier en Quote.
Denkt u ook aan:
Genoeg redenen om te beginnen met location based advertising. This Play Media neemt dit graag voor u uit handen.
In plaats van hyperlokaal is regionaal adverteren natuurlijk ook mogelijk. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om zichtbaar te zijn in bepaalde provincies. Zo bakent u zelf het gebied af waarin het belangrijk is dat uw advertenties gezien worden. Natuurlijk kunnen we u hierin adviseren. De grootte van het advertentiegebied heeft ook gevolgen voor het budget: hoe groter het bereik, hoe hoger uw budget zal moeten zijn. Daarom is lokaal adverteren voor veel ondernemers een uitkomst.
In de meeste gevallen is lokaal mobiel adverteren een stuk betaalbaarder dan adverteren in een lokale krant. Maar dat is niet het enige voordeel. Met mobiel adverteren heeft u:
U weet precies hoeveel mensen uw advertentie hebben gezien en ook hoeveel personen erop geklikt hebben.
Wilt u weten hoe we voor u een originele uiting kunnen maken of hoe we uw campagneconcept vorm kunnen geven? Vraag een demobanner aan en we geven u een gratis voorproefje van de mogelijkheden.
Bel ons om cases uit uw branche te bespreken!