Bedshop De Duif: “Geniaal hoe deze techniek het voor elkaar krijgt om de juiste mensen te bereiken op de juiste plek.”

Bedshop De Duif adverteert nu 2 jaar bij This Play Media middels Programmatic Display Advertising, maar is al sinds 1905 dé slaapexpert. Het bedrijf is zelfs uitgegroeid tot de grootste linnenwinkel van heel Nederland. Mensen (waaronder veel vaste klanten) komen van heinde en verre, om te winkelen bij dit unieke bedrijf dat wordt gerund door Tristan Wesselink.

Nog niet eerder gehoord

Tristan is na zijn opa en vader, de 3e generatie van het familiebedrijf en heeft het stokje in 2012 overgenomen. De Duif werd samengevoegd met zijn bestaande bedrijf Bedshop.nl en in 2014 is er een 2e filiaal geopend in Enschede. Toen Tristan werd gebeld door TPM, deed hij al veel aan online marketing, maar deze manier van online adverteren had hij nog niet eerder gehoord.

Meer respons

“Ik werd regelmatig gebeld door marketingbedrijven om te adverteren, maar wat TPM te melden had klonk uniek.”, aldus Tristan. “Je weet anders nooit wanneer mensen aan een bed denken, maar dat deze techniek (programmatic display advertising) het voor elkaar krijgt om onze advertentie te tonen aan de juiste mensen op de juiste plek vind ik geniaal.”

96% van de consumenten heeft een mobiel waarop ze dagelijks hun favoriete app of site bezoeken. “Hoe mooi is het dat jouw advertentie dan daarop binnen jouw regio wordt getoond. Daarnaast merken we dat we hier meer respons op krijgen dan op een krantenadvertentie.”   

Expertise van een bureau met persoonlijke noot

“Het contact met de mensen van TPM bevalt ons heel goed, en het team helpt ons bereidwillig. De drive van Ivan zien we terug bij de mensen in het bedrijf en dat sluit goed op elkaar aan. Je profiteert van de expertise van een bureau, maar dankzij de adequate service, snelheid, en open manier van communiceren heb je het gevoel dat je met een persoonlijke eenmansorganisatie te maken hebt.”

Unieke propositie

“TPM weet heel slim hoe we onze klanten digitaal kunnen bereiken op grote platformen en heeft daarmee een unieke propositie. Kortom, het is de investering waard om programmatic display advertising in te zetten via This Play Media.”, sluit Tristan af. 


Rating: ⭐⭐⭐⭐⭐

Ook interessant voor u

This Play Media © Privacybeleid