Forix Groep: “Minder waste door goede targeting.”

Forix Groep is in 2002 opgericht en heeft dit jaar zijn 20-jarig bestaan gevierd.

Forix verzorgt voor maar liefst 31 aangesloten dierenwinkels de assortiment- en inkoopbundeling en daarnaast de volledige marketing en verkoopondersteuning. Alle winkels opereren gewoon onder hun eigen naam, maar profiteren wel van de kracht van een grotere organisatie. 

Met display advertising targeten op mensen met interesse huisdieren

Op het gebied van marketing hebben zij na het bezoek van accountmanager Laura Weisscher gekozen om display advertising via This Play Media te laten lopen. Saskia de Zwart, Web Content Specialist vertelt: “Voor het toen te openen Animal Center in Mierlo hebben we de eerste programmatic advertising campagne laten draaien via TPM. Voorheen hebben we via een andere weg display advertenties ingezet, maar dankzij de mogelijkheden van TPM kunnen we nu gericht targeten op mensen die hun interesses hebben liggen bij huisdieren. Op deze manier heb je minder waste.” 

Geofencing voor hyperlokaal bereik op beurs

Saskia vervolgt: “Inmiddels zijn er nog 2 winkels gestart met banner adverteren via TPM. Een van de winkels stond op de Vivarium beurs en wij wilden enkel de bezoekers bereiken met onze advertentie. Dit heeft TPM met door middel van geofencing op korte termijn voor ons kunnen regelen.”

Service op maat

Tot slot is Saskia te spreken over onze service: “Bij TPM hebben we de vrijheid om zelf de banners aan te leveren. We hebben namelijk al onze eigen vormgevers in huis. Deze service op maat is fijn en waar we behoefte aan hebben. Daarnaast is het contact met de mensen van TPM goed en het is fijn dat we altijd snel kunnen schakelen met ze.”

Rating: ⭐⭐⭐⭐

Ook interessant voor u

This Play Media © Privacybeleid