Plus Verbeeten: “Via display advertising op mobiel kunnen we ons lokaal onderscheiden.”

Ondernemen is Jan Verbeeten met de paplepel ingegoten. De familiegeschiedenis als ondernemers in levensmiddelen gaat zelfs tot 175 jaar terug in de tijd.

Jan is, samen met zijn zus Jolien en achterneef Koen Verstegen, eigenaar van Heldro ijs en sinds 2011 eigenaar van Plus Verbeeten met 3 vestigingen.

Verschillende doelgroepen bereiken met display advertising

Sinds 2 jaar adverteert Jan, naast de landelijke Plus campagnes vanuit het hoofdkantoor, ook op mobiel met display advertenties. “Voorheen deden we haast niks aan digitaal lokaal adverteren, enkel vanuit het landelijke hoofdkantoor en via Facebook. Maar als lokale supermarkt willen we, zowel offline als online, zoveel mogelijk touchpoints creëren om verschillende doelgroepen te bereiken.”

Lokaal onderscheiden

“Via display advertising op mobiel kunnen we ons lokaal onderscheiden in de advertentie uitingen. We proberen echt het lokale naar voren te brengen, waar wij uniek in zijn. Denk aan het werken met lokale streekproducten, lokale acties en we hebben ook leuke jubileumacties gehad,” vertelt Jan.

Kracht van herhaling

“Via This Play Media zijn we zichtbaar op grote nieuwsites, maar dan wel voor onze lokale doelgroep. Dankzij de targeting mogelijkheden zijn we constant in beeld met de juiste actie en geldt hier de kracht van herhaling waardoor de mensen het eerst aan ons denken. ”   

Korte lijnen

“Bij This Play Media zijn de lijnen erg kort en wordt er goed mee gedacht. Als je het zelf even niet weet met de advertentie uitingen, dan worden er suggesties gedaan en dat is erg prettig. Wij geven This Play Media dan ook 5 sterren!” besluit Jan.

Meer weten over programmatic advertising?

Wilt u meer weten over uw mogelijkheden met programmatic advertising? Klik hier

Ook interessant voor u

This Play Media © Privacybeleid