Programmatic digital out of home (DOOH)

Bereik uw doelgroep via schermen op binnen- en buitenlocaties met programmatic digital out of home (DOOH). Profiteer van de voordelen van deze slimme vorm van buitenreclame.

Scroll

Wat is DOOH?

DOOH staat voor (programmatic) digital out of home. Programmatic betekent dat wij deze advertenties geautomatiseerd, via programmatic techniek, inkopen. Met DOOH kunt u adverteren op digitale buitenreclameborden en -schermen op duizenden locaties in Nederland. Dit biedt vele voordelen ten opzichte van traditionele (niet-digitale) buitenreclame en is ideaal om in te zetten in combinatie met display advertising in apps.

Direct de mogelijheden bespreken

Waar kunt u adverteren met digital out of home?

Met DOOH adverteert u op duizenden locaties in Nederland, buiten en binnen. Denk aan billboards langs snelwegen of digitale abri’s op stations, maar ook aan schermen in scholen, supermarkten en op tankstations. Deze mix zorgt ervoor dat u altijd en in elke omstandigheden uw doelgroep kunt bereiken. 

Advies op maat

Voordelen van programmatic digital out of home 

Digital out of home advertising heeft verschillende voordelen.

  • Efficiënte inzet van advertentiebudget door flexibele targeting
  • Inspelen op realtime factoren, zoals het weer en evenementen 
  • Realtime optimalisatie van uw buitenreclame 
  • Groot potentieel bereik op locaties als winkelcentra, treinstations of luchthavens
  • Meer creatieve mogelijkheden om impact te maken, zoals video en bewegend beeld 
  • Inzetten op vertoningen op specifieke tijden of dagdelen 

Flexibele inzet van buitenreclame

DOOH is een enorm flexibele manier van buitenreclame. Zoals we bij de voordelen hierboven noemen, kunt u inspelen op factoren als het weer en ervoor kiezen een advertentie alleen op bepaalde tijden te vertonen. Bovendien bent u niet beperkt tot stilstaand beeld, maar kunt u video’s, animaties of bewegend beeld inzetten. Dit verhoogt de impact van uw uiting aanzienlijk. 

Demo advertentie aanvragen

Digital out of home advertising is één van dé manieren om uw naamsbekendheid te vergroten en uw doelgroep te overtuigen. Wilt u weten hoe we voor u een originele uiting kunnen maken of wilt u advies over het opzetten van een DOOH campagne? Vraag een gratis demobanner aan!

Demobanner aanvragen

Wij adviseren u graag

Onze adviseurs kunnen u precies vertellen hoe DOOH ook in uw marketingstrategie past. Zelfs voor kleine ondernemers is buitenreclame haalbaar dankzij programmatic digital out of home. Plan geheel vrijblijvend een gesprek met onze specialist in uw regio.

Foto Arjan Cornelisse

Arjan Cornelisse

Foto Wouter van Aert

Wouter van Aert

Foto Thomas ten Broek

Thomas ten Broek

Foto René Jonker

René Jonker

Foto Marco Bar

Marco Bar

Foto Menno Dekker

Menno Dekker

Foto Sandra Mekkelholt – Lith

Sandra Mekkelholt – Lith

Foto Charlotte Kramer

Charlotte Kramer

Foto Ron Castelijns

Ron Castelijns

Foto Yolanda Corsten-Bagchus

Yolanda Corsten-Bagchus

Foto Khasrul Hoque

Khasrul Hoque

Foto Sander Kolkman

Sander Kolkman

Foto Bart Rutjes

Bart Rutjes

Foto Jonathan Huininga

Jonathan Huininga

Foto Guido Burghoudt

Guido Burghoudt

Foto Kim Houtkamp

Kim Houtkamp

Foto Gert Eleveld

Gert Eleveld

Foto Diane Intres – Kalff

Diane Intres – Kalff

Foto Laura Weisscher

Laura Weisscher

Foto Nicole Kuiper-Poorte

Nicole Kuiper-Poorte

Foto Edgar de Wit

Edgar de Wit

Foto Jan van Helderen

Jan van Helderen

Foto Roger Schols

Roger Schols

Foto Sonjoy Deb

Sonjoy Deb

Foto Peter Gommans

Peter Gommans

Foto Jerry Tupanwel

Jerry Tupanwel

Foto Dennis Smit

Dennis Smit

Foto Bart Jonk

Bart Jonk

Foto Hubert Mesken

Hubert Mesken

Foto Ivan Tadic

Ivan Tadic

Foto Shamim Ahmed

Shamim Ahmed

Foto Marina Tadic

Marina Tadic

This Play Media © Privacybeleid