Lokaal adverteren en targeten

Met This Play Media adverteert u tot op wel 50 meter nauwkeurig.

Scroll

Lokaal adverteren en targeten

Lokaal adverteren is één van de kenmerken van display advertising en kan op wel 50 meter nauwkeurig. We noemen dat Location Based Marketing. Een perfecte aanvulling op targeten op kenmerken als leeftijd, geslacht, inkomen en interesses. Met location based marketing zet u uw mobiele advertenties op een slimme en unieke manier in.

Wij targeten uw mobiele advertenties zo specifiek mogelijk, met behulp van programmatic advertising, voor een maximaal resultaat zodat iedere euro zo goed mogelijk wordt geïnvesteerd.

Voordelen van lokaal adverteren

Als u geld uitgeeft aan banner adverteren, wilt u elke euro optimaal besteden. Location based marketing helpt u daarbij. Wilt u alleen studenten op een technische opleiding bereiken? Dan tonen we uw advertentie alleen op locaties waar deze studenten zijn. Verkoopt u meubels van hoge kwaliteit en wilt u mensen met een bovenmodaal inkomen bereiken? Dan richten we ons op bepaalde postcodegebieden in combinatie met prominente titels als Elsevier en Quote.

U wilt elke euro zo goed mogelijk besteden. Als ondernemer kent u uw doelgroep. En u wilt dat uw advertenties alleen door uw doelgroep worden gezien, zodat iedere euro zo goed mogelijk wordt geïnvesteerd. Met This Play Media kan dat.

Meer over scherpe doelgroepbenadering

Meer weten?

Wilt u weten hoe we voor u een originele uiting kunnen maken of hoe we uw campagneconcept vorm kunnen geven? Vraag een demobanner aan en we geven u een gratis voorproefje van de mogelijkheden.

Demobanner aanvragen

Meer mogelijkheden van lokaal adverteren:

  • Targeten op specifieke evenementen: toon uw advertentie alleen op een festival terrein – ideaal voor drankmerken
  • Targeten op uw concurrenten: breng de doelgroep van uw concurrent op andere gedachten
  • Targeten op een bepaalde wijk: bent u een lokale ondernemer, dan richt u zich alleen op eigen wijk

Genoeg redenen om te beginnen met location based advertising. This Play Media neemt dit graag voor u uit handen.

Regionaal adverteren

In plaats van hyperlokaal is regionaal adverteren natuurlijk ook mogelijk. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om zichtbaar te zijn in bepaalde provincies. Zo bakent u zelf het gebied af waarin het belangrijk is dat uw advertenties gezien worden. Natuurlijk kunnen we u hierin adviseren. De grootte van het advertentiegebied heeft ook gevolgen voor het budget: hoe groter het bereik, hoe hoger uw budget zal moeten zijn. Daarom is lokaal adverteren voor veel ondernemers een uitkomst.

Meer informatie nodig?

Heeft u meer informatie nodig over dit onderwerp? Onze adviseurs staan voor u klaar.

Vind een adviseur
This Play Media © Privacybeleid