Adverteren in apps

Met in app advertising kunt u uw doelgroep nauwkeurig en efficiënt bereiken. Apps zijn niet meer weg te denken in de wereld van vandaag. Bijna elke Nederlander heeft een smartphone waarop vele apps staan geïnstalleerd.   

Scroll

Wat is in app advertising?

In app adverteren is het weergeven van display advertenties in afzonderlijke applicaties. De advertenties, in de vorm van stilstaand of geanimeerd beeld of video’s, worden getoond in daarvoor bestemde plaatsen in de apps. In app adverteren maakt het mogelijk om zeer nauwkeurig te targeten. Dit kan bijvoorbeeld op locatie, maar ook op doelgroepprofiel. 

Meer over display ads?

Adverteren in 100.000+ apps

Met This Play Media krijgt u toegang tot een netwerk van 100.000+ apps om in te adverteren. Samen bepalen wat voor u de beste strategie is. Wilt u hyperlokaal targeten? Of juist regionaal of landelijk? En wat is het profiel van uw doelgroep? In welke apps kunnen we deze doelgroep het beste bereiken? Onze programmatic specialisten weten hier alles van.

Titels als NU.nl, Telegraaf of Buienradar

U kunt adverteren in grote titels als NU.nl, Telegraaf of Buienradar. Maar, ook de vele duizenden andere apps zijn beschikbaar voor in app adverteren. Afhankelijk van uw doelstellingen en uw doelgroepprofiel stellen wij een succesvolle strategie voor. Het resultaat voor u: maximale exposure tegen minimale kosten, altijd en overal zichtbaar zijn.

 

Begeleidende afbeelding

Zo zet Plus Verbeeten in app advertising in

Jan Verbeeten is ondernemer met 3 Plus-vestigingen. Ondanks dat hij vanuit het hoofdkantoor kan meeliften op lokale campagnes, kiest hij er toch voor om ook in app advertising in te zetten. Zo kan hij zich lokaal goed onderscheiden en is hij nog beter zichtbaar.

Lees het verhaal van Plus Verbeeten

Veelgestelde vragen

1. Display Adverteren

Bij This Play Media zijn we gespecialiseerd in het opmaken van display advertenties. Onze vormgevers zorgen voor een aantrekkelijk of opvallend design, passend bij uw huisstijl of wensen. Samen met onze experts bepalen we voor u een duidelijk aanbod of een heldere boodschap en bedenken we een passende call-to-action.

Er is geen vaste prijs te bepalen voor een display advertising campagne. De kosten kunnen erg uiteenlopen en hangen af van het aantal vertoningen, de opmaak van de banner, de specifieke websites of apps waarop u getoond wilt worden en de doelgroep die u wilt targeten. Onze adviseurs helpen u graag met het maken van de beste keuzes en vertellen u meer over de kosten van uw specifieke display campagne.

Programmatic advertising is een techniek waarbij slimme, geautomatiseerde algoritmes worden gebruikt om advertenties in te kopen en 1 op 1 aan iemand te vertonen. De advertentieruimte wordt in een geautomatiseerde omgeving binnen nanoseconden geveild en verkocht aan de hoogste bieder. Onze ad-ops specialisten zijn gespeciaseerd in het zo effectief mogelijk inrichten van dit proces.

Nee, dat kan niet. Wij nemen dit geheel voor u uit handen. Wij hebben namelijk de technische know-how van programmatic advertising en toegang tot ad exchanges met een netwerk van meer dan 100.000 websites en apps. U kunt bijvoorbeeld wel zelf display campagnes inrichten met het Google Display netwerk, maar dan heeft u toegang tot slechts een beperkt deel van de publishers.

Als u een display campagne met ons draait, kan het zijn dat u uw eigen advertenties niet ziet. Het algoritme bepaalt namelijk heel precies aan welke personen de advertenties wel en niet getoond worden. Dit zegt niets over het totale aantal uitleveringen van uw display advertentie.

This Play Media is hét bureau voor display advertising. Wij hebben jarenlange ervaring met display en programmatic advertising en kunnen daarom snel en efficiënt met u schakelen voor een optimaal resultaat. U vindt ons in Nijmegen, Rijswijk en Heerhugowaard.

Display advertenties zijn er in verschillende soorten en maten. Een goed overzicht van de soorten banners vindt u bijvoorbeeld bij onze partner Ad Creators. Zo zijn er HTML en GIF varianten, elk zo met hun eigen specifieke eigenschappen. De formaten van de ads variëren en zijn afhankelijk van het gebruik. Elk medium vraagt om verschillende formaten. Wij kunnen u daar goed in adviseren.

Het belangrijkste voordeel van display adverteren is dat u erg zichtbaar bent voor een specifieke doelgroep en dat u daarmee een voorkeurspositie opbouwt. Uw bedrijf of merk krijgt een voorkeurspositie in het hoofd van uw doelgroep. Op het moment dat uw doelgroep voor een keuze of een aankoop staat, zal uw bedrijf of merk eerder in aanmerking komen.

Vandaag al aan de slag!

  1. Nieuwe uitingen opmaken
  2. Regio en platform bepalen
  3. Gericht adverteren op mobiel
Demo aanvragen
This Play Media © Privacybeleid