Native Advertising

Native advertising is het inzetten van advertenties met de look en feel van de redactionele content.

Scroll

Wat is native advertising?

Native advertising is het plaatsen van advertenties die lijken op de redactionele content op een pagina. Zowel qua design, maar ook qua inhoud past de advertentie bij de overige content. Het idee hiervan is dat uw advertentie minder als zodanig opvalt en sneller bekeken of gelezen wordt. Native advertising is een vorm van display adverteren.

Native advertising met This Play Media

native advertising

Bij This Play Media kunnen we u helpen met verschillende vormen van native advertising. Denk aan:

  • branded content
  • aanbevolen content
  • programmatic native ads

In het geval van programmatic native advertising gebruiken we onze expertise van programmatic om de advertentieplaatsingen zoveel mogelijk te optimaliseren. En zo het resultaat te maximaliseren.

Waarom is dit interessant?

Hoe tegenstrijdig het ook klinkt, een native ad valt meer op, juist doordat deze opgaat in zijn omgeving. Onderzoek wijst uit dat native ads meer interactie met de doelgroep kunnen opleveren. Een native advertentie kan dan ook een hele mooie aanvulling zijn op uw andere advertentie-activiteiten, zoals een display campagne.

Een goede native ad

Een goede native ad sluit naadloos aan op de look en feel van de website waarop deze verschijnt. De vormgeving van een native ad is dan ook erg belangrijk en in die zin afwijkend van een display ad of banner advertentie. Onze adviseurs en onze vormgevers kunnen u hier meer over vertellen.

Advies op maat

Meer weten?

Wilt u weten hoe we ook u kunnen helpen met onze diensten? We vertellen u graag meer in een persoonlijk gesprek.

Neem contact op
This Play Media © Privacybeleid