Tuincentrum De Oosteinde: “Leuk om te zien dat we nieuwe klanten mogen ontvangen die ons door de display advertenties hebben ontdekt”

Omdat de klantreis de laatste jaren enorm is veranderd, besloot Tuincentrum De Oosteinde online advertising toe te voegen aan hun marketingmix. Sinds 2022 is het bedrijf dan ook begonnen met display advertising bij TPM. 

Tuincentrum De Oosteinde is al sinds 1971 een toegankelijk en gezellig familiebedrijf met roots in de Bollenstreek, maar heeft inmiddels vier vestigingen in heel Nederland. De huidige directeur William Dobbe en zijn vrouw hebben in 1991 het stokje overgenomen van Wim en Henny Dobbe. Inmiddels draait ook de 3e generatie alweer volop mee in het bedrijf. Zoon Sander Dobbe houdt zich veelal bezig met de online marketing van het tuincentrum en zorgt er zo voor dat Tuincentrum de Oosteinde ook online zichtbaar is en er nieuwe klanten naar het tuincentrum toe worden getrokken.

Top of mind van de klant

Sander vertelt: “Begin 2022 hebben we besloten om display advertenties in te gaan zetten op mobiel. De klantreis is de laatste jaren enorm veranderd, daarop willen wij reageren door ook online zichtbaar te zijn en in te spelen op de verschillende touchpoints met de klant. Display marketing is een onderdeel van onze online marketingstrategie en door deze vorm van marketing willen wij in top of mind van de klant komen.

Sterke techniek en strategie

De techniek en strategie achter de display marketing is erg sterk. Hierdoor kunnen wij zeer specifiek targetten, waardoor wij onze doelgroep kunnen bereiken. Leuk om te zien dat we nieuwe klanten mogen ontvangen die ons door de display advertenties hebben ontdekt.

TPM luistert naar onze behoeften

Het contact met This Play Media verloopt erg goed. We hebben een enthousiaste accountmanager en een fijne campagne manager. This Play Media luistert naar onze behoeften en denkt hierin met ons mee. Als tuincentrum hebben wij te maken met seizoenen en bij This Play Media kunnen wij het aantal vertoningen van de advertenties over de verschillende campagnes verdelen zoals wij dat willen. Doordat This Play Media onze display marketing uit handen neemt, kunnen wij ons focussen op onze core business. Dit vinden wij erg fijn aan de dienstverlening.

Wij zouden andere ondernemers die online zichtbaar willen zijn, de merkbekendheid willen vergroten of in top of mind van de doelgroep willen komen, dan ook aanraden om display marketing in te zetten via This Play Media.” 

⭐⭐⭐⭐⭐

Ook interessant voor u

This Play Media © Privacybeleid