Eurofleur: “De flexibele dienstverlening is precies wat we zoeken”

Met een winkeloppervlakte van bijna 20.000 m² is Eurofleur het grootste tuincentrum van Midden-Nederland. Henk Hendriks is samen met zijn vrouw in 1973 begonnen als kleine kwekerij en inmiddels wordt het familiebedrijf gerund door zoon Ronald. Nog steeds staat Eurofleur iedere dag op de bloemen- en plantenveiling, waardoor je altijd een geweldig assortiment aan bloemen en planten vindt in het tuincentrum.

Compleet tuincentrum

De tijd heeft hier zeker niet stilgestaan en inmiddels is Eurofleur uitgegroeid tot een compleet tuincentrum. Zo vind je hier tuinmeubelen, tuingereedschap, tuinverlichting, barbecues en zelfs een complete dierenspeciaalzaak. 

Seizoensbedrijf

Naast Ronald is Jaap-Willem onder meer verantwoordelijk voor de marketing en dat is in deze branche een bijzondere tak van sport. Jaap-Willem vertelt: “We zijn een seizoensbedrijf en vaak afhankelijk van het weer. Als het zonnige voorjaar lang op zich laat wachten, dan is het ook wat langer rustig. Maar zodra de weersvoorspellingen gunstig zijn, dan is het snel schakelen omdat het dan ineens heel erg druk kan worden.” 

Meegaan met de tijd

“We werken dan ook niet met vaste marketingbudgetten, maar adverteerden wel al in kranten. Omdat we op marketinggebied ook meegaan met de tijd, adverteren we sinds vorig seizoen ook online. Dat doen we middels mobiele display marketing via This Play Media.” Ronald kende oprichter Ivan Tadic al, dus een afspraak was snel gemaakt. “Het is een goed gevoel dat we erbij hebben en we weten dat het werkt.”

Snel schakelen

“Zodra het mooi weer wordt of we een actie bedacht hebben, nemen we contact op met het campagneteam om een advertentiecampagne op te zetten. Vaak is dat last minute, dus moet er snel geschakeld kunnen worden. TPM is goed in staat om ook onze spoedaanvragen tussendoor op te pakken. Het is nooit een probleem en gaat altijd goed. Precies wat we als bedrijf zoeken qua dienstverlening.”

Doeltreffende advertenties

De campagne banners die door het designteam van TPM worden opgemaakt krijgen we altijd nog even keurig van tevoren gemaild. Met deze preview kunnen we de advertentie nog even bij elkaar dubbelchecken en dat werkt voor ons top. De banners worden naar onze wensen ontworpen zonder poespas, met een boodschap die helder overkomt. Reclame moet naar mijn mening doeltreffend zijn en dat zie ik vaak zelf terug in onze advertenties op bijvoorbeeld De Telegraaf. Heel prettig om dat zo te ervaren.”

Goede marktoplossingen van deze tijd

“This Play Media ervaren wij als een goed bedrijf met transparante communicatie. Ze zijn altijd bereikbaar en onze vragen worden snel en goed beantwoord. Ik raad andere bedrijven dan ook aan om met TPM te praten omdat dit bureau goede marketingoplossingen van deze tijd biedt, maar ook gewoon een recht door zee bedrijf is met een team dat goed werk levert.”

⭐⭐⭐⭐⭐

Ook benieuwd naar de voordelen van Display Advertising?

Ook interessant voor u

This Play Media © Privacybeleid