Display advertising voordelen

Display advertising biedt vele voordelen ten opzichte van andere advertentiemogelijkheden. Daar gaan we hier dieper op in.

Scroll

De voordelen van display adverteren

Een van de grote voordelen van een display advertentie ten opzichte van tekstadvertenties is dat u uw doelgroep beter kunt overtuigen en activeren door een visueel aantrekkelijke advertentie te maken. Onze designers zijn gespecialiseerd in het ontwerpen van een goede, converterende display ad.

Maar, het inzetten van display marketing binnen uw marketingstrategie heeft nog meer duidelijke voordelen. Zoals het opbouwen van naamsbekendheid en de mogelijkheid om gericht te adverteren. Daar gaan we hieronder dieper op in.

Veelgestelde vragen

1. Display Adverteren

Display advertenties zijn er in verschillende soorten en maten. Een goed overzicht van de soorten banners vindt u bijvoorbeeld bij onze partner Ad Creators. Zo zijn er HTML en GIF varianten, elk zo met hun eigen specifieke eigenschappen. De formaten van de ads variëren en zijn afhankelijk van het gebruik. Elk medium vraagt om verschillende formaten. Wij kunnen u daar goed in adviseren.

Programmatic advertising is een techniek waarbij slimme, geautomatiseerde algoritmes worden gebruikt om advertenties in te kopen en 1 op 1 aan iemand te vertonen. De advertentieruimte wordt in een geautomatiseerde omgeving binnen nanoseconden geveild en verkocht aan de hoogste bieder. Onze ad-ops specialisten zijn gespeciaseerd in het zo effectief mogelijk inrichten van dit proces.

Als u een display campagne met ons draait, kan het zijn dat u uw eigen advertenties niet ziet. Het algoritme bepaalt namelijk heel precies aan welke personen de advertenties wel en niet getoond worden. Dit zegt niets over het totale aantal uitleveringen van uw display advertentie.

This Play Media © Privacybeleid