Display advertising

Display advertising is het tonen van advertenties in de vorm van afbeeldingen of video's op websites en in apps. Daar kun je veel mensen mee bereiken, want per dag kijken Nederlanders gemiddeld 221 keer op hun mobieltje. This Play Media is de specialist in display adverteren met een focus op programmatic marketing.

Scroll

Wat is display advertising?

Display advertising (ook wel display adverteren) is het adverteren met banners, afbeeldingen of video’s, op websites en in apps. Deze manier van adverteren biedt veel extra mogelijkheden ten opzichte van tekstuele advertenties en andere marketingmiddelen. Het is daarmee onmisbaar in elke marketingstrategie. 

Door display advertising goed in te zetten bent u goed zichtbaar en kunt u uw doelgroep activeren. U kunt potentiele klanten direct aanspreken, overtuigen en activeren, door een aansprekend beeld te combineren met een originele boodschap.

Display advertising op maat

Display adverteren op mobiele telefoon

Display adverteren is een goede manier om op smartphones te adverteren. This Play Media is gespecialiseerd in display advertising op mobiele telefoons en programmatic advertising. Met ons adverteert u op de mobiele apps en websites van titels als NU.nl, Telegraaf.nl en Buienradar.nl. Voor display advertising kunt u dus bij uistek bij ons terecht.

Advies op maat

Display advertising demo banner aanvragen

Display marketing is dé manier om uw naamsbekendheid te vergroten en uw doelgroep te overtuigen. Wilt u weten hoe we voor u een originele uiting kunnen maken of wilt u advies over het opzetten van een display advertising campagne? Vraag een gratis demobanner aan!

Demobanner aanvragen

Waarom deze vorm van adverteren inzetten?

Het inzetten van display advertenties biedt verschillende voordelen. Denk aan het opvallend in beeld komen bij uw doelgroep met een opvallende visual. Zo creëert u snel naamsbekendheid. Meer voordelen van deze vorm van marketing leest u hieronder.

Display adverteren is inzetbaar in alle fasen van de klantreis

Display advertising is inzetbaar in elke fase van de klantreis. In de orientatiefase, de overwegingsfase en de aankoopfase. Het is perfect om veel bekendheid in korte tijd te realiseren, mensen kennis te laten maken met je organisatie en na te laten denken over je product of dienst. Maar, ook na de aankoopfase is het interessant, door middel van retargeting.

Meer informatie nodig?

Heeft u meer informatie nodig over dit onderwerp? Onze adviseurs staan voor u klaar.

Vind een adviseur
This Play Media © Privacybeleid